Informace k dopravě a platbě objednávky
DOPRAVA
Expedici a dopravu objednaného zboží realizujeme jak z vlastního skladu, tak skladů našich smluvních partnerů a výrobců. Pro dopravu využíváme řadu přepravních společností nejen s ohledem na co nejekonomičtějśí cenu přepravy ale také s ohledem na přepravní podmínky - především pak přepravované rozměry a váhy zásilek.
Objednané zboží Vám mohou doručit přepravci - Česká pošta, GLS, PPL, Alegro nebo Balíkovna na adresu nebo si můžete svou zásilku vyzvednout ve výdejních místech - pobočkách Allegro, PPL, Balíkovna, Česká pošta, případné z výdejních boxu Pacel Box, Balíkomat, One by Allegro. Další možností je osobní odběr.
Pro Vaśi představu níže uvádíme výběr parametrů jednotlivých přepravců s ohledem na rozměry a váhy přepravované zásilky. V připadě Vaśi objednávky s ohledem na počet položek v objednávce a jejich rozměry spolu s váhou, Vám budou automaticky zobrazeni možní dopravci s typem doručení (na adresu, výdejní místo nebo výdejní box).
O expedici objednaného zboží s uvedením konkrétního dopravce, čisla zásilky a odkazu pro sledování zásilky budete informováni emailem.
Česká pošta (balík do ruky)
Lze využít pro balíky spíše menších rozměrů a nižší hmotnosti (max. do 15 kg). Balík vám bude doručován následující pracovní den po odeslání, o podrobnostech budete informováni SMS zprávou. Pokud vás doručovatel nezastihne, bude zásilka uložena na nejbližší poště.
Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty.
Vybrané parametry služby:
Maximální rozměry zásilky: 60x60x120 cm
Maximální hmotnost: 30 kg
Balíkovna (výdejní místo)
Lze využít pro balíky spíše menších rozměrů a nižší hmotnosti (max. do 15 kg). Balík je možné vyzvednout na jedné z cca 5.000 Balíkoven, většinou již druhý den od odeslání. Balík vám vyzvedne kdokoliv, komu dáte kód. Na vybraných pobočkách lze platit kartou. Cestu balíku kdykoliv zkontrolujete na webu i v mobilu.
Vybrané parametry služby:
Maximální rozměry zásilky: 50x50x50 cm
Maximální hmotnost: 15 kg
GLS (balík doruky, výdejní misto, výdejní box)
Přepravu rozměrnějších zásilek nebo zásilek s vyšší hmotností zajišťuje přepravní společnost General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. (GLS)
- Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po expedici zásilky (od 8 do 18 hodin).
- Příjemce je e-mailem a sms informován o odeslání zásilky přes systém GLS. Zpráva obsahuje: název odesílatele zásilky, telefonní číslo na řidiče, případná výši doběrečného.
- Zásilku je možné sledovat online
- Pojištění zásilek až do 1.000.000,- Kč
- Možnost platby dobírkou vč. platby kartou.
PPL (balík doruky, výdejní misto, výdejní box)
Přepravu rozměrnějších zásilek nebo zásilek s vyšší hmotností zajišťuje přepravní společnost PPL CZ s.r.o
- Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po expedici zásilky (od 8 do 18 hodin).
- Příjemce je e-mailem a sms informován o odeslání zásilky přes systém PPL. Zpráva obsahuje: název odesílatele zásilky, telefonní číslo na řidiče, případná výši doběrečného.
- Zásilku je možné sledovat online
- Pojištění zásilek až do 1.000.000,- Kč
- Možnost platby dobírkou vč. platby kartou.
One by Allegro (balík doruky, výdejní misto, výdejní box) - dříve WE I DO
- Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po expedici zásilky (od 8 do 18 hodin).
- Příjemce je e-mailem a sms informován o odeslání zásilky přes systém. Zpráva obsahuje: název odesílatele zásilky, telefonní číslo na řidiče, případná výši doběrečného.
- Zásilku je možné sledovat online
- Možnost platby dobírkou vč. platby kartou.
Osobní odběr
Osobní odběr je možné provést ve vybrané provozovně prodávajícího, výhradně po předchozí domluvě. Prodávající předem potvrdí, dostupnost zboží na provozovně. Osobní odběr není zpoplatněn.
Adresa pro osobní odběr: 24online.cz, Masarykova třída 1000, 735 14 Orlová, Česká republika
Doprava - doručení mimo Českou republiku
Zboží je standardně dodáváno pouze v rámci České republiky. Pokud si přejete zaslat objednané zboží do zahraničí, kontaktujte nás, nejlépe e-mailem s uvedením čísla objednávky s uvedením požadované adresy doručení
Na základě individuální domluvy na postupu a ověření ceny za dopravu je možné expedovat i do jiných zemí např. Slovensko, Maďarsko, Polsko, Německo, Rakousko, Rumunsko, atd...
Podmínky pro vydání zásilky
Podpis osoby přebírající zásilku na příslušných dokumentech zasílatele, datum a hodina převzetí. Pokud je místo doručení odlišné od sídla, provozovny, místa podnikání nebo bydliště příjemce, je přebírající osoba přitom povinna předložit průkaz totožnosti nebo ke svému podpisu otisknout příslušné razítko. Příjemce podpisem přepravního dokladu stvrzuje celkový počet a neporušenost jednotlivých kusů zásilky.
Pokud má být při doručení zásilky učiněn inkasní úkon – platba dobírky, je rovněž podmínkou pro vydání zásilky uhrazení finanční částky, která má být při dobírkové přepravě od příjemce vybrána.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!
Překontrolujte prosím zásilku ihned při převzetí a v případě jakékoli známky poškození obalu, vypište škodní list nebo uveďte poznámku do doručovacího listu! Bez této poznámky není možné uplatnit reklamaci na zboží poškozené při přepravě. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce nejpozději do 3 kalendářních dní (dle dopravce na níže uvedených adresách). Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Kupující svým nákupem a souhlasem s obchodními podmínkami bere na vědomí a dává svolení prodávajícímu poskytnout přepravci nutné osobní údaje, tedy jméno, příjmení, adresu pro doručení, telefon a e-mailovou adresu. Jsou to nezbytná osobní data, která vyžadují přepravci a bez kterých nelze zásilku jinak podat a doručit.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu přepravce v závislosti na hmotnosti a velikosti zásilky, případně při technickém výpadku na straně dopravce. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu poplatku za poštovné v případě nadměrných a neforemných zásilek. V takovémto případě bude kupující kontaktován za účelem vzájemné domluvy a potvrzení ceny poštovného.
Platba
Možnosti platby
- Dobírka – v hotovosti nebo kartou
Zboží platíte při převzetí poštovnímu doručovateli, kurýrovi nebo na Vaší poště. - Bankovním převodem - platba předem
Zboží je možné uhradit bankovním převodem. Při potvrzení objednávky Vám přijde QR kód pro rychlé a pohodlné placení, kdy tento již obsahuje naše číslo účtu, variabilní symbol objednávky a celkovou částku včetně dopravy. Věrnostní sleva - každý registrovaný zákazník získává po svém prvním nákupu slevu 2%. Při každém dalším nákupu již uvidíte ceny v e-shopu se slevou 2% a zboží přidáváte do košíku již zlevněné. - Platba kartou - platba předem
V případě volby v průběhu nákupy na úhradu platební kartou, budete přesmérování na platební bránu pro zadání údajů platební karty, kdy platby jsou realizovány platební bránou Comgate a.s. - více na https://www.comgate.cz/platebni-brana.
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
4. Platba v hotovosti
V případě osobního odběru je možná platba v hotovosti. Vyčkejte prosím na emailové potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
5. Platba "na fakturu"
Jedná se o platbu bankovním převodem až po dodání zboží. Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a vyhrazujeme si právo odmítnutí bez udání důvodu.
Podmínky a adresy pro reklamaci, vrácení nebo výměnu zboží
Podmínky a postup pro vrácení zboží z důvodu reklamace dodaného zboží z důvodu že dodané zboží je vadné, bylo dodáno poškozené, objednávka byla dodána nekompletní nebo bylo dodáno jiné zboží, než bylo objednáno, jsou uvedeny na našich stránkách https://www.24online.cz/reklamace
Pravidla pro vrácení či výměnu zboží:
- Vrátit lze pouze skladové zboží, nelze vrátit zboží vyráběné na zakázku nebo výrobky jinak upravené dle přání spotřebitele
- Vrátit zboží je možné v zákonné lhůtě 14 dnů od dodání zboží, pokud není u konkrétního zboží uvedena delší lhůta
- Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující, pokud není u konkrétního zboží stanoveno jinak
- Vrátit lze pouze neopotřebované a nepoškozené zboží se všemi štítky, visačkami a originálním obalem
- Zboží musí být vráceno v takovém stavu, aby bylo schopné dalšího prodeje jako nové a nepoužité
- Vrácené zboží je možné vyměnit za jiné zboží či požadovat vrácení peněz
- Pokud zasíláte zboží poštou, či jinou přepravní společností, do vracené částky se nezahrnuje Vámi uhrazené poštovné
- Zboží musí být vráceno s originálem dokladu o koupi
- Při zasílání poštou uveďte na formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz
- Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Takové dobírky budou vráceny zpět odesílateli a je možné, že promeškáte lhůtu možnou k vrácení zboží
- Vrácení zboží a reklamace se týká pouze koncového spotřebitele. V případě, že jste podnikatelem (zboží bylo fakturováno na IČ, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání), zákonná možnost odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje a reklamace se řídí obchodním zákoníkem.
- Vrácení zboží se řídí se dle zákona 367/2000 Sb.
Zboží vyměníme do několika pracovních dní po obdržení zásilky na naši adresu.
Doporučujeme po zjištění nevhodnosti zboží zatelefonovat na naši infolinku +420 773 318 813 a dohodnout se na dalším postupu, popř. rezervaci jiného zboží, aby požadovaný produkt byl skladem.
Adresa pro zasílání reklamací a výměnu či vrácení zboží v ČR:
24online.cz
Masarykova třída 1000
735 14 Orlová
Tel. +420 773 318 813
E-mail: info@24online.cz