Reklamace

    1. REKLAMAČNÍ ŘÁD
      • Tento reklamační řád (dále také jen „Reklamační řád“) obsahuje informace pro kupujícího (zákazníka) při uplatňování práv z vadného plnění (dále také „reklamace“) spotřebního zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu, umístěného na webovém rozhraní https://www.24online.cz/ (dále jen „webové rozhraní“), případně jiným distančním nebo písemným způsobem, od naší společnosti - Sun Watt Consulting, s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 19906153, DIČ: CZ19906153, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C 393034, jako prodávajícím a kupujícím (zákazníkem) ve smyslu tohoto Reklamačního řádu se rozumí kupující - fyzická osoba (nepodnikatel), dále také jen „Kupující“; Prodávající a příslušný Kupující dále společně také jen „Strany“).
      • Tento Reklamační řád se vztahuje na vztahy mezi prodávajícím a kupujícími – spotřebiteli.
      • Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek pro vztahy Stran v souvislosti s nákupem Zboží od prodávajícího (https://www.24online.cz/obchodni-podminky; dále také jen „VOP“).
      • Prodávající je oprávněn znění tohoto Reklamačního řádu kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Příslušné nové znění Reklamačního řádu nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jeho zveřejnění na internetových stránkách e-shopu 24online.cz, anebo od data platnosti uvedeného v takovém novém znění Reklamačního řádu, podle toho, co nastane později.
      • Další náležitosti reklamace zboží neupravené v rámci tohoto Reklamačního řádu nebo dohodou stran se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „občanský zákoník“). Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními tohoto Reklamačního řádu.

     

    1. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY
      • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při dodání /převzetí kupujícímu:
        • je v ujednaném množství;
        • odpovídá jakosti a provedení, které byly mezi kupujícím a prodávajícím sjednány, případně podle smluveného vzorku nebo předlohy, popřípadě podle účelu patrného ze smlouvy, jinak pro účel obvyklý;
      • za vadu zboží je považována situace, kdy prodávající dodá kupujícímu jiné zboží, než jaké bylo mezi nimi sjednáno;
      • nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží;
      • prodávající odpovídá za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 12 měsíců projeví;
      • v případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti prodávající odpovídá za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití;
      • prodávající nenese odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním;
      • u použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při dodání;
      • za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.
    2. PRÁVA KUPUJÍCÍHO Z VADNÉHO PLNĚNÍ
      • Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, § 2099 až § 2117, a také § 2165 až 2174 zákona č. 89/2012 v platném znění.
      • Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění
        • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
        • odstranění vady opravou věci;
        • přiměřená sleva z kupní ceny;
        • odstoupení od smlouvy.
      • O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.
      • Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.
      • Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
      • Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
        • došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
        • kupující použil věc ještě před objevením vady;
        • kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím
        • kupující věc prodal ještě před objevením vady.

     

    1. NEMOŽNOST UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ
      • Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
      • Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
        • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
        • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
        • vyplývá-li to z povahy věci.

     

    1. POSTUP PŘI REKLAMACI
      • Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady podle tohoto závazného postupu pro reklamaci.
        • Kupující v případě, že se rozhodne zboží reklamovat, vyplní reklamační formulář on-line na adrese https://www.24online.cz/reklamace, nebo jako přílohu e-mailu na adresu reklamace@24online.cz , kdy vzor formuláře je v příloze tohoto Reklamačního řádu. Při vyplňování formuláře nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení;
        • spolu s reklamačním formulářem kupující zašle fotografie poškozeného zboží (max. velikost zaslaných fotografií je 10 MB!);
      • Reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
      • Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího - 24online.cz, Masarykova třída č.p. 1000, Orlová – Lutyně, 7345 14, Česká republika;
      • Kupující je povinen informovat prodávajícího o tom, jaké právo z vadného plnění si zvolil, popsat závadu a/nebo popsat, jak se projevuje.
      • O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových zpráv na e-mail, z kterého byla odeslána reklamace.
      • Prodávajícím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci do tří (3) pracovních dnů po řádném předložení zboží k posouzení, ve složitých případech do deseti (10) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtyřiceti (40) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Kupující bere na vědomí, že odborné posouzení vady bude zpravidla posouzeno výrobcem, v některých případech pak distributorem (dovozcem) příslušného zboží, kteří mohou vydat i stanovisko k oprávněnosti příslušné reklamace.
      • V případě nevyřízení reklamace do 60 dnů od data přijetí, jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost;
      • Pro rychlejší vyřízení může kupující o reklamaci předem informovat prodávajícího telefonicky na čísle +420 773 318 813, e-mailem na reklamace@24online.cz či písemně na 24online.cz, Masarykova třída č.p. 1000, 735 14, Orlová – Lutyně, Česká republika;
      • Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem);
      • Kupující ke zboží přiloží doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží a kopii reklamačního formuláře.
      • Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.
      • V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vady.

     

    Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1. 10. 2024

    Reklamační formulář

    Prodávající: 

    • Sun Watt Consulting, s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika

    IČ: 199006153                                           DIČ: CZ199006153

    E-maiL: reklamace@24online.cz                             Telefon: +420 773 318 813        

    Zákazník (odesílatel)                                                                                     

    E-mail:                                     

    Telefon:                                    

    Důvod reklamace                   

    Číslo dokladu:                        

    Reklamované zboží:              

    Podrobný popis závady:       

    Návrh způsobu řešení:          

    Přílohy:

    fotografie poškozeného zboží (v případě potřeby), zašlete na email reklamace@24online.cz