Záruka, servis, vrácení nebo reklamace

Záruka
Záruka na zboží zakoupené na www.24online.cz je standartně 24 měsíců, netýká se pouze spotřebního materiálu, akumulátorů, apod.
Naše zboží prověřujeme, a proto mu můžeme důvěřovat!
Vrácení a výměna zboží
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, vyplňte, prosím, co nejdříve Reklamační formulář
- on-line na adrese https://www.24online.cz/reklamace, nebo
- jako přílohu e-mailu na adresu reklamace@24online.cz, kdy vyplněný vzor formuláře je v příloze
Vše obratem prověříme a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Na určité zboží se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (produkty vytvořené na míru či na produkty upraveny dle přání kupujícího) a také montáž dodaného zboží je považována za úpravu dle přání kupujícího.
Kompletní podmínky pro vrácení zboží jsou uvedeny v Reklamačním řádu.
Servis a reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vaším zbožím, neodkladně prosím volejte naši zákaznickou linku +420 773 318 813 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: reklamace@24online.cz. Vaše problémy řešíme ihned!
Zákaznický servis
V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám ihned k dispozici. Žádné automatizované call centrum, mluvíte přímo se zákaznickou podporou na telefonním čísle +420 773 318 813
Reklamace vady nebo kvality zboží
V případě, že budete reklamovat vady na dodaném zboží, prosím vyplňte reklamační formulář, a to:
- on-line na adrese https://24online.cz/reklamace, nebo
- jako přílohu e-mailu na adresu reklamace@24online.cz, kdy vzor formuláře je v příloze
Podmínky a způsoby pro uplatnění reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu.
Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.
Co dělat když...
Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
Nenašli jste v zásilce fakturu?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem. Fakturu najdete také ve svém zákaznickém účtu.
Chybí některé položky nebo díly?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na https://www.24online.cz/reklamace
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na tel.: +420 773 318 813 nebo e-mailem eshop@24online.cz. Chybějící návod Vám zašleme obratem.
Nejste spokojeni se zbožím?
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.
Chvalte a stěžujte si!
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.